Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014

Ποια φρούτα και λαχανικά πρέπει να τρώμε το χειμώνα & Γιατί



Κατά τους χειμερινούς μήνες, το σώμα σας χρειάζεται επιπλέον βιταμίνες και ανόργανα συστατικά για να μπορεί να αντισταθεί στο κρύο και να διατηρήσει την καλή του υγεία. Σίγουρα, αυτές οι βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά βρίσκονται στις τροφές που τρώμε...

Η βιταμίνη Α, η βιταμίνη Β1, η βιταμίνη Β6, η βιταμίνη C, η βιταμίνη Ε και η β-καροτίνη, το ασβέστιο, το μαγνήσιο, το φώσφορο, οι πρωτεΐνες, ο ψευδάργυρος, το σίδηρο και το κάλιο, όσο κρυώνει ο καιρός τόσο πιο απαραίτητα μας γίνονται για να προστατεύσουμε και να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα...

Με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών που περιέχουν όλα τα παραπάνω συστατικά μπορούμε να δώσουμε στον οργανισμό μας την ώθηση που χρειάζεται για να παραμείνει απρόσβλητος από τα χειμερινά κρυολογήματα και τη γρίπη έτσι πολλαπλασιάζουμε την κατανάλωση σε:

λεμόνια


πορτοκάλια


μανταρίνια


μήλα


σταφύλια


αχλάδια 


λάχανο - brassica oleracea


αγκινάρες


ραδίκια 


μπρόκολο


καρότα


σπανάκι


λάχανο


μαρούλι


σέλινο 


κολοκύθες 



Πηγή: botanologia