Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

Αποτελεσματικά βοηθήματα για τον πονοκέφαλο



Ένας πονοκέφαλος μπορεί πραγματικά να καταστρέψει τη μέρα μας. Με πονοκέφαλο είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά στη δουλειά μας και στο σπίτι και η ζωή μάς φαίνεται μαύρη. Γινόμαστε πιο ευαίσθητοι στους θορύβους και στον τρόπο που φέρονται οι άνθρωποι γύρω μας. Ενοχλούμαστε ευκολότερα με ό,τι λένε ή κάνουν. Έχουμε λιγότερη υπομονή και αντοχή. Υποφέρουμε σωματικά και διανοητικά. Όταν οι πονοκέφαλοι γίνουν χρόνια κατάσταση, μπορούν να αλλάξουν τελείως τον χαρακτήρα μας. Μπορεί να αρχίσουμε να βλέπουμε τη ζωή αρνητικά, και όσο για τις σχέσεις μας με τους άλλους, είναι πολύ πιθανό ότι θα επηρεαστούν από τη συνεχιζόμενη κακή μας διάθεση.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥ

1. Μια βασική αιτία πίσω από τον πονοκέφαλο είναι η εσωτερική δηλητηρίαση του νευρικού συστήματος. Αυτό γίνεται, όταν ένα άτομο τρώει πολύ τοξικές τροφές, όπως κρέατα από ζώα που μεγάλωσαν με ορμόνες και αντιβιοτικά και έμειναν νεκρά πολλές μέρες πριν καταναλωθούν. Μια άλλη πηγή τοξινών είναι οι πολύ επεξεργασμένες τροφές, όπως άσπρο αλεύρι και άσπρη ζάχαρη, που στερούν τον οργανισμό από βασικές βιταμίνες και άλατα. Άλλες τοξίνες προέρχονται από το κάπνισμα, το αλκοόλ και από τροφές γεμάτες χημικά λιπάσματα ή συντηρητικά.

2. Αυτή η τάση του οργανισμού να μπλοκάρεται με τοξίνες εκατονταπλασιάζεται, όταν ένα άτομο έχει δυσκοιλιότητα ή άλλου είδους ανεπαρκή απέκκριση των άχρηστων ουσιών. Όταν οι άχρηστες αυτές ουσίες δεν φεύγουν από τον οργανισμό, δρουν επάνω στο νευρικό σύστημα, δημιουργώντας ένταση στα νεύρα, στα αιμοφόρα αγγεία, στην καρδιά, στο συκώτι, στα νεφρά και σε όλα τα άλλα όργανα του σώματος.



3. Αυτό το πρόβλημα της αποτοξίνωσης πολλαπλασιάζεται, όταν κάποιος ζει σε ένα μολυσμένο περιβάλλον, όπου αναπνέει τοξικές ουσίες που έχουν αρνητική επίδραση στους πνεύμονες και στο νευρικό του σύστημα.

4. Μια άλλη αιτία πονοκεφάλου είναι η ένταση στον αυχένα.

5. Η ένταση στον αυχένα συχνά συσχετίζεται με την ένταση γύρω από τα μάτια, η οποία συνήθως προέρχεται από μία ιδιαίτερη δουλειά, που απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση των ματιών, ή απλά από μία αδυναμία στην όραση.

6. Η ένταση που υπάρχει σε ολόκληρο το σώμα μπορεί επίσης να αυξάνει ιδιαίτερα την ένταση του αυχένα, των ματιών και του κεφαλιού. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την ένταση στη σπονδυλική στήλη, που τείνει να ανεβαίνει προς τα πάνω, μέσα στον αυχένα και το κεφάλι.

7. Όλη η ένταση κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης και κυρίως στον αυχένα δημιουργεί ένα μπλοκάρισμα στη ροή του αίματος προς το κεφάλι. Αυτό δημιουργεί έλλειψη αίματος και επομένως λιγότερα θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο που φτάνουν στα κύτταρα του εγκεφάλου. Αυτά τα κύτταρα επομένως υποφέρουν και ένας πονοκέφαλος εύκολα δημιουργείται.

8. Η ένταση στον αυχένα, στην σπονδυλική στήλη και το κεφάλι είναι συχνά αποτέλεσμα της συχνής στεναχώριας και ανησυχίας. Οι άνθρωποι που είναι ανίκανοι να χαλαρώσουν ή να κοιμηθούν σωστά είναι περισσότερο επιρρεπείς σε πονοκεφάλους σε σχέση με όσους είναι από τη φύση τους χαλαροί.

9. Όταν η ανησυχία, η στενοχώρια, η ένταση ή τα ακραία συναισθήματα γίνουν χρόνιες καταστάσεις, καταστρέφουν την ισορροπία του νευρικού και του ενδοκρινικού συστήματος. Αυτές οι ορμονικές ανισορροπίες συχνά δημιουργούν πονοκεφάλους κυρίως στη διάρκεια της γυναικείας έμμηνης ροής καθώς και λίγες μέρες πριν.

10. Yπάρχουν άλλοι παράγοντες που συμβάλλουν στους πονοκεφάλους, όπως ορισμένες κληρονομικές τάσεις και οργανικές δυσλειτουργίες μέσα στο άτομο.

Φυσικά Βοηθήματα για τους Πονοκεφάλους

Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη.



1. Το μασάζ βοηθάει να χαλαρώσουν οι μύες και τα νεύρα του αυχένα, του κεφαλιού και των ματιών, ώστε να αυξηθεί η κυκλοφορία και να ανακουφιστεί ο πόνος.

2. Μια σωστή δίαιτα με αγνές, μη τοξικές τροφές θα βοηθήσει το σώμα να ελευθερωθεί από τη συσσώρευση τοξινών. Μερικοί που παρουσιάζουν υψηλό βαθμό τοξικότητας θα μπορούσαν να ακολουθήσουν μια αποτοξινωτική νηστεία κάτω από την καθοδήγηση ενός επαγγελματία φυσιοθεραπευτή, ώστε να καθαρίσουν τον οργανισμό τους.

3. Αν υπάρχει δυσκοιλιότητα, τότε πρέπει αμέσως να αρχίσουμε να λύνουμε αυτό το πρόβλημα. Zητήστε βοήθεια από τον γιατρό σας.

4. Όταν κανείς αναπνέει μολυσμένο αέρα και ζει μια ζωή γεμάτη με άγχος, τότε μπορεί να προστατέψει το σώμα του παίρνοντας βιταμίνες B, E, C. Μερικοί υγιεινολόγοι συστήνουν δόση των 1000 mg βιταμίνης C και 100 I.U. βιταμίνης E καθημερινά. Όσο για τη βιταμίνη Β, μπορούμε να την προμηθευτούμε τρώγοντας μαγιά της μπίρας, σύμφωνα με τις οδηγίες που γράφονται στη συσκευασία. Οπωσδήποτε κάποιος θα πρέπει να ρωτήσει τον θεραπευτή του, προτού πάρει αυτές τις ουσίες.

5. Η ένταση που συσσωρεύεται στη σπονδυλική στήλη, στον αυχένα και στο κεφάλι μπορεί να χαλαρώσει και να απελευθερωθεί μέσα από ειδικές ασκήσεις και αναπνευστικές τεχνικές. Αυτές οι ασκήσεις επίσης εναρμονίζουν το νευρικό και το ενδοκρινικό σύστημα, και εκμηδενίζουν τους παράγοντες που δημιουργούν ανισορροπία στις ορμόνες και ένταση στο νευρικό σύστημα, ως αιτίες πονοκεφάλου. Oι ασκήσεις αυτές διδάσκονται σαν μαθήματα γιόγκα στα περισσότερα γυμναστήρια. Mια άσκηση που βοηθάει σε πολλές περιπτώσεις είναι η λεγόμενη «1/2 λαμπάδα», η οποία εξυπηρετεί την καλύτερη αιμάτωση του εγκέφαλου.

6. Αναπνευστικές τεχνικές σε συνδυασμό με τεχνικές βαθιάς χαλάρωσης προσφέρουν στο άτομο ένα θαυμάσιο τρόπο να χαλαρώνει όλους τους μυς και τα νεύρα, ακόμη και τα συναισθήματα και τον ίδιο τον νου. Αυτές οι τεχνικές χρησιμεύουν όχι μονάχα για να αποφεύγουμε απλά τους πονοκεφάλους αλλά και σαν μια πρώτη βοήθεια για ένα πονοκέφαλο που ήδη υπάρχει.

7. Ένας άλλος εναρμονιστικός παράγοντας είναι η ρουτίνα στην καθημερινή ζωή. Οι τακτικές ώρες για ύπνο, φαγητό και μπάνιο ηρεμούν και εναρμονίζουν το νευρικό και ενδοκρινικό σύστημα.



8. Συγχρόνως, πρέπει κανείς να προσπαθήσει να καταλάβει τις αιτίες της νευρικής του έντασης και ανησυχίας. Η αυτοανάλυση στις λειτουργίες του νου και της προσωπικότητάς μας βοηθάει να ανακαλύψουμε τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες δημιουργούμε μόνοι μας ανησυχία και ένταση στον εαυτό μας. Σεμινάρια και βιβλία για την αυτογνωσία υπάρχουν σε πολλά μέρη.

9. Πολλή από την ανησυχία και τη νευρική μας ένταση είναι αποτέλεσμα της έλλειψης αυτοπεποίθησης και πίστης. Έτσι, το να μελετάμε τις πνευματικές αλήθειες, όπως διδάσκονται από τις διάφορες θρησκείες και πνευματικές φιλοσοφίες, μας βοηθάει να δούμε τις ανησυχίες και τα προβλήματά μας πιο ξεκάθαρα και λογικά. Η Σοφία φέρνει Ειρήνη. Η Σοφία οδηγεί στην αγάπη και την αρμονία.

10. Υπάρχει μια νέα μέθοδος βασισμένη στον Βελονισμό που είναι πάρα πολύ αποτελεσματική για την ανακούφιση των πόνων, όταν οι αίτιες είναι ψυχοσωματικές – στρες, άγχος κ.τ.λ. Λέγεται EFT . Οδηγίες για αυτή τη μέθοδο υπάρχουν σε βιβλία και βίντεο στο τηλέφωνο: 210 6818220, 210 6818151 ή στην ιστοσελίδα: www.HolisticHarmony.com/greek/eft/index.asp
(Πάντα να ρωτάτε τoν γιατρό σας.)

Σαν συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις οι πονοκέφαλοι ξεκινάνε από τον λαθεμένο ή μη ισορροπημένο τρόπο που ζούμε και σκεφτόμαστε. Όμως, έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και σκέψης και να ελευθερωθούμε από αυτούς τους πόνους. Έτσι, ο πονοκέφαλος γίνεται ένας δάσκαλος, κάτι σαν εσωτερικός οδηγός, που μας θυμίζει πότε ξεφεύγουμε από τον αρμονικό δρόμο των σωστών σκέψεων και πράξεών μας.

Ανθρώπινη Αρμονία – Tόμος 1 Φυλλάδιο αρ. 32, ‘ΑΥΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ’ του Ρόμπερτ Ηλία Νατζέμυ.



Πηγή: armonikizoi