Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Η Παλαιά Διαθήκη μας ενημερώνει για το χρηματοπιστωτικό σύστημα


Δευτέρα, 04, Οκτώβριος 2010 10:54

Αν νομίζετε ότι το Τραπεζό-Χρηματοπιστωτικό (Καπιταλιστικό) σύστημα είναι καινούριο κόλπο για την υποδούλωση των λαών είστε πολύ γελασμένοι... Η μέθοδος είναι γνωστή πάνω από 2.000 χρόνια!

Για να δούμε ποιος και πότε:


Τα παρακάτω στοιχεία είναι από την Παλαιά Διαθήκη και τον Ιωσήφ στην Γένεση, που τα αδέρφια του τον είχαν πουλήσει στην Αίγυπτο και αυτός έγινε "υπουργός" παρά τω Φαραώ, και ήρθαν τα αδέρφια του στην Αίγυπτο να πάρουν σιτάρι, και δεν αναγνώρισαν τον Ιωσήφ, και αυτός κράτησε τον Βενιαμίν τον μικρότερο αδερφό για να τους αναγκάσει να φέρουν και τον πατέρα τους για να τον δει και μπλα μπλα μπλα... 

Δεν σας κάνει εντύπωση που όλα αυτά τα γνωρίζουμε ενώ δεν γνωρίζουμε π.χ. τι είπε ο Σωκράτης στον Φαίδωνα ή Φαίδρο ή στην Πολιτεία; Το Κράτος μερίμνησε να μάθουμε στο σχολείο περί Ιωσήφ και Αβραάμ και Ιακώβ και Ισαάκ και Γεδεών, αλλά δεν μερίμνησε για τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα τον Αριστοτέλη, γιατί λέει δεν πρέπει να φουσκώνουν τα μυαλά μας με υπερηφάνεια, γιατί αυτό είναι ρατσιστικό, Φασιστικό, Ναζιστικό και τα γνωστά ως καραμέλα των ΕβραιοΚομμουνιστών...



για να δούμε λοιπόν τι λέει η Παλαιά Διαθήκη:

Γένεσις κεφ.47 παρ.13

Ο Ιωσήφ ελέγχει όλον το σπόρο του σιταριού, τα αποθέματα στην αγορά σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα τελειώνουν οπότε πέφτει πείνα (αδυναμία=εξαθλίωση=μειωμένες αντιστάσεις του λαού=κατάλληλος χρόνος για επιβολή).

O λαός ζητάει από τον Ιωσήφ σιτάρι, και ο Ιωσήφ τους το πουλάει  και μαζεύει όλο το χρήμα που κυκλοφορεί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)

Χωρίς χρήμα στην αγορά σε λίγο χρονικό διάστημα πάλι πέφτει πείνα, έρχονται λοιπόν στον Ιωσήφ και του ζητάνε ψωμί για να φάνε. Ο Ιωσήφ τους λέει να του δώσουν όλα τα ζώα τους με αντάλλαγμα ψωμί (έτοιμο φαγητό, όχι σιτάρι...) . Ο Λαός του δίνει όλα τα ζωντανά του για ψωμί (αν δεν είναι αυτό μαύρη αγορά και εκμετάλλευση τότε τι είναι;)

Σε εύλογο χρονικό διάστημα, το ψωμί όπως είναι φυσικό και επόμενο πάλι τελειώνει και πέφτει πάλι πείνα. Αυτή την φορά ανταλλάσσουν σπόρο για να σπείρουν και να φάνε με τα ίδια τους τα χωράφια. Τα χωράφια περνάνε στα χέρια του Φαραώ και παίρνουν σιτάρι για να σπείρουν, με φόρο 1/5 της σοδειάς, και με το υπόλοιπα 4/5 να έχουν βάση για να δημιουργήσουν εισοδηματικό κύκλο

Μόνο τα χωράφια των ιερέων δεν πήρε λόγω εύνοιας του Φαραώ (σας θυμίζει κάτι αυτό;)

ο λαός ευχαριστημένος ευλόγησε και ευχαρίστησε τον Ιωσήφ για το καλό που του έκανε…


Αυτή η μικρή ιστορία για να μπορεί να "διαβαστεί" σωστά και να δούμε το τι συμβαίνει σήμερα, στην μεταβλητή που ονομάζεται "Ιωσήφ" βάλτε την τιμή "Τράπεζα" και στην μεταβλητή "Φαραώ" βάλτε την τιμή "Κράτος"

τώρα βλέπετε ότι τα σχέδια της επιβολής κατά των λαών μέσω οικονομικών είναι πανάρχαια, όπως επίσης και η ηλιθιότητα των λαών που ευλογούν αυτούς που τους κλέβουν είναι επίσης πανάρχαια.

Πρώτο σημαντικό σημείο είναι ότι στον στίχο 26 κλείνει με το ότι "Μόνο τα χωράφια των ιερέων πειράχτηκαν". Εδώ βλέπουμε τον σημαντικό ρόλο που παίζει το εκάστοτε "οικείο" ιερατείο ως ενδιάμεσος στην επιβουλή του Άρχοντα προς τις μάζες. Μην ξεχνάμε ότι και επί Τουρκοκρατίας η Πύλη είχε την Ορθόδοξη Εκκλησία ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗ (όπως και σήμερα...) με ότι αυτό συνεπάγεται.


Δεύτερο σημαντικό σημείο είναι να αναφέρουμε ότι λίγο νωρίτερα (Γένεσις κεφ.45 παρ.20) η μεταβλητή "Ιωσήφ" (Τράπεζα) είπε στους συγγενείς του ότι "Τα καλύτερα αγαθά της Αιγύπτου (Φαραώ - Κράτους) θα είναι δικά τους"

Δηλαδή οι Τράπεζες (Ιωσήφ) παίζουν τον ρόλο της οικονομικής αυθεντίας, οπότε και επίσημου διαμεσολαβητή μεταξύ λαού και Κράτους (Φαραώ), αλλά στην πραγματικότητα τα πάντα ανήκουν στην Τράπεζα (Ιωσήφ), εφόσον αυτή δανείζει το κράτος, το κράτος της χρωστάει, οπότε ιδού το path/track του ελέγχου.  Επομένως το Κράτος γίνεται όργανο του οργάνου και έτσι επιτυγχάνουν να έχουν τον έλεγχο αλλά να μην φαίνονται, οπότε κανείς και δεν θα τους πολεμήσει. Με ένα σμπάρο, όπως πάντα, πολλά τρυγόνια!
Είναι η απλή λογική του ντόμινο σε σχέση με τις φυσικές αδυναμίες του ανθρώπου (πείνα στέγη κτλ). Αν κάποιος ρυθμίζει αυτές, τότε μπορεί εύκολα να υποδουλώσει τον κόσμο. Τι μπορούμε να κάνουμε επ αυτού; να φιλοσοφήσουμε, έτσι ως ΦΥΛΑΚΕΣ πλέον δεν θα γινόμαστε όργανα τους, και όλο αυτό το παραμύθι θα καταρρεύσει.


Για να συμπληρωθεί το καρέ, στο Δευτερονόμιο κεφ.23 παρ.20 λέει:

«...Μην δανείσεις στον συμπατριώτη σου χρήματα ή φαγητό ή οτιδήποτε άλλο με τόκο. Από τον ξένο θα παίρνεις τόκο, αλλά από ομοεθνής σου δεν θα παίρνεις, για να σε ευλογεί ο θεός σε οτιδήποτε επιχειρείς στην χώρα που πηγαίνετε για να την πάρετε για ιδιοκτησία σας»

ενώ λίγο νωρίτερα στο Δευτερονόμιο κεφ 6 παρ 10-14 λέει:

«...ο Κύριος θα σας φέρει στη χώρα που υποσχέθηκε στον Αβραάμ, για να σα δώσει πόλεις μεγάλες και καλές, τις οποίες δεν κτίσατε και οικίες γεμάτες απ' όλα τα αγαθά, που δεν τα φέρατε εσείς και πηγάδια ανοιγμένα τα οποία δεν σκάψατε εσείς, αμπελώνες και ελαιώνες, τους οποίους εσείς δεν φυτέψατε»



Υ.Γ. μην ξεχάσουμε να επεφημίσουμε και τους ιερείς που λόγω "well done" την περνάνε κοτσάνι. Βλέπετε κάνουν έργο, κρατάνε μέσω των θρησκειών τους ανθρώπους ζώα (όχι ότι δεν φταίει και ο λαός…) οπότε και πειθήνια όργανα του κράτους


σημείωση: Η χρονολόγηση του κειμένου είναι μεταξύ του 300-200 π.Χ και του 90 μ.Χ. Το 300-200 π.Χ. οι Ραββίνοι άρχισαν να μαζεύουν υλικό για την δημιουργία της ιερής βίβλου τους, που εμείς παρείσακτα αργότερα την μετονομάσαμε σε Παλαιά Διαθήκη. Η βίβλος αυτή "κλείνει" επίσημα με μια Ραββινική σύνοδο το 90μ.Χ.
Τώρα πως είναι δυνατόν η βίβλος των Εβραίων να κλείνει το 90 μ.Χ. και η επίσημη ορθόδοξη πίστη και εκκλησία, να λέει ότι είναι προπομπός του Χριστού είναι απορίας άξιον...

Την επόμενη φορά θα μας πουν ότι ο Σωκράτης που είπε τον νόμο της παγκόσμιας βαρύτητας στο Πλατωνικό έργο ΦΑΙΔΩΝ, ότι το αντέγραψε από τον Ισαάκ Νεύτωνα που έζησε 2.000 χρόνια αργότερα...


 Πηγή : Knossopolis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου